Konstrukční vylepšení pro maximální odolnost
Sting Pro L1e přináší celou řadu vylepšení, která jej posouvají na novou úroveň. Motorka je vybavena silnějšími ráfky, tlustšími dráty výpletu a zesíleným nábojem 19" kol, což zvyšuje její odolnost při náročných terénních jízdách. CNC frézované stupačky s ostrými piny zajišťují lepší přilnavost a kontrolu při jízdě.
Brzdový systém prošel zásadní modernizací – kotouče zůstaly na průměru 220 mm, ale nyní jsou o 1 mm širší. Brzdiče jsou dvoupístkové a dvakrát větší než u modelu Sting R, což přináší lepší brzdný výkon a kontrolu. Kromě toho byly zavedeny nové, silnější hadičky a vlastní brzdové pumpy, které zlepšují spolehlivost a výkon brzd. Zadní rozeta je navržena s hliníkovým středem a ocelovými zuby, což výrazně prodlužuje její životnost a snižuje hmotnost.